Γράφει η Βάλια Καϊμάκη
Προσοχή στο ρολόι
Δημοσιεύθηκε 28.09.2015 15:38

Όπως αναφέρει ο οργανισμός, τα σχολεία στις ανεπτυγμένες χώρες δεν φαίνεται μέχρι στιγμής να έχουν πραγματικά αξιοποιήσει τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών για να μειώσουν το "ψηφιακό χάσμα" και να μεταφέρουν νέες χρήσιμες δεξιότητες στους μαθητές. Η έκθεση επισημαίνει ότι ακόμη και οι χώρες που έχουν επενδύσει περισσότερο από τις άλλες στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), δεν έχουν δει σημαντική βελτίωση στις επιδόσεις των μαθητών τους στα διεθνή τεστ PISA (Programme for International Student Assessment, σύστημα αξιολόγησης του ΟΟΣΑ που αφορά 15χρονους), τόσο στα θετικά όσο και στα θεωρητικά μαθήματα. Το πρόβλημα είναι ότι η τεχνολογία στην τάξη συχνά λειτουργεί ως περισπασμός για τους μαθητές, ενώ επιπλέον τους διευκολύνει να απαντούν στα ερωτήματα του σχολείου κάνοντας απλώς αντιγραφή αυτούσιων κειμένων από το ίντερνετ.
Η έρευνα του ΟΟΣΑ δίνει για τα παιδιά κατά μέσο όρο 104 λεπτά (λίγο λιγότερο από δύο ώρες) παραμονής στο ίντερνετ τις καθημερινές και 138 (περισσότερο από δύο ώρες) τα Σαββατοκύριακα, ενώ υπάρχει και ένα 7,2% των μαθητών που περνάει τις καθημερινές πάνω από έξι ώρες στο διαδίκτυο. Πολλά από τα παιδιά αυτά δηλώνουν ότι στο σχολείο νιώθουν μοναξιά και είναι πιθανόν να φτάνουν καθυστερημένα το πρωί ή να κάνουν πολλές κοπάνες.
Τελευταία νέα
«Rage bait»: Αυτή είναι η λέξη της χρονιάς για το 2025 με βάση το Λεξικό της Οξφόρδης - Ο όρος και η σημασία του
01.12.2025 15:50
Για νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα μίλησε η Κασσιανίδου - Tο «Agora EU» και η στρατηγική του Υφυπουργείου ενόψει Κυπριακής Προεδρίας
01.12.2025 14:47