Αγγελική Μιχαλοπούλου-Καρρά aggeliki.mk@gmail.com
Design... φθηνό, ποιοτικό και γρήγορο;
Δημοσιεύθηκε 21.09.2014 11:57

Έχει, όμως, ενδιαφέρον να αναλύσουμε λίγο τους συνδυασμούς που προκύπτουν από τις τρεις πιο πάνω απαιτήσεις, σε σχέση πάντα με το design. Τις περισσότερες φορές ένας πελάτης θα ζητήσει από τον σχεδιαστή να του δημιουργήσει κάτι φθηνό και γρήγορο. Στην περίπτωση αυτή το αποτέλεσμα δεν μπορεί να είναι ποιοτικό. Το ποιοτικό design στηρίζεται στην έρευνα και αυτή με τη σειρά της απαιτεί χρόνο. Το φθηνό, από την άλλη μεριά βέβαια, στο μυαλό του πελάτη έχει την έννοια του απλοϊκού, θεωρώντας ότι το graphic design δεν είναι τίποτε άλλο παρά μερικές γραμμές και χρώματα που θα γίνουν με τη βοήθεια του ποντικιού σε έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή. Αν ήταν τόσο απλό φυσικά, ο γραφίστας δεν θα χρειαζόταν να σπουδάσει και να μελετήσει από θεωρία χρωμάτων και γραμμικό ή ελεύθερο σχέδιο μέχρι marketing και ψυχολογία του Gelstalt. Ψιλά γράμματα για μερικούς, ναι, αλλά κάποιος θα πρέπει να τα διαβάσει και αυτά.
Τελευταία νέα
«Rage bait»: Αυτή είναι η λέξη της χρονιάς για το 2025 με βάση το Λεξικό της Οξφόρδης - Ο όρος και η σημασία του
01.12.2025 15:50
Για νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα μίλησε η Κασσιανίδου - Tο «Agora EU» και η στρατηγική του Υφυπουργείου ενόψει Κυπριακής Προεδρίας
01.12.2025 14:47